wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Zasady wysyłki
Producenci
Kontakt
  • www.doniczki.sklep.pl
    Extra-4
    ul. Leśna 7A, 64-514 Lulinek
    woj. wielkopolskie
    NIP: 777-216-72-35
  • E-mail:biuro@doniczki.sklep.pl
  • Telefon693-853-791
  • Godziny działania sklepuJesteśmy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku od 10:00 -16:00 ZAPRASZAMY

Zasady wysyłki

Dla dodatkowego zwiększenia atrakcyjności naszej oferty oraz dla rozwiania Państwa wątpliwości dotyczących kosztów dostawy przyjęliśmy zryczałtowany koszt dostaw, który wynosi 15,50 zł przy przedpłacie przelewem na nasze konto i 20,50 zł za pobraniem płatne kurierowi dostarczającemu zamówiony towar.
 

Na czas otrzymania przesyłki składa się:

- czas realizacji zamówienia:
forma płatności, kompletowanie towaru, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki 
- czas dostawy: firmą kurierską jest to najczęściej następny dzień roboczy

Zamówienia z formą płatności " za pobraniem - płatne kurierowi doręczającemu paczkę" mogą być przez nas niezwłocznie przekazywane do pakowania co przyspiesza ich realizację.
Zamówienia - przedpłata - przelew na nasze konto - przekazywane są do pakowania po zaksięgowaniu przez nas wpłaty od kupującego

Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, jeśli wystąpią okoliczności niezależne od sprzedającego - np. klient podał niepełne lub nieprawidłowe dane adresowe, klient zdecydował się na zmianę zamówienia (inne kolory, inny towar, inna ilość, inny adres dostawy itp.)

Sklep doniczki.sklep.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki przez firmy kurierskie. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy wiadomość e-mail, w której podajemy numer listu przewozowego oraz numer telefonu do lokalnego przedstawiciela firmy kurierskiej. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.

W sporadycznych przypadkach może się zdarzyć, że zamówiona ilość towaru przekracza aktualny stan magazynowy. W takich przypadkach staramy jak najszybciej skontaktować się z klientem i poinformować go o spodziewanym terminie dostawy. W takiej sytuacji klient decyduje, czy zgadza się poczekać za towarem, czy rezygnuje z zamówienia i niezwłocznie otrzymuje zwrot wpłaconej za to zamówienie kwoty.


 


 
Przejdź do strony głównej