wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

Sprzęt wysyłany na reklamacje powinien być czysty, kompletny.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pozbawiony wad, a jeśli będzie to już niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. 


Reklamacje proszę odsyłać na adres:

DONICZKOMANIA
Extra-4
Adam Prętki
ul. Baborowo 26b
64-514 Baborowo


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu