Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

Sprzęt wysyłany na reklamacje powinien być czysty, kompletny.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pozbawiony wad, a jeśli będzie to już niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. 


Reklamacje proszę odsyłać na adres:

DONICZKOMANIA
AD-MAX.pl Sp. z o.o.
Baborowo 26 B
64-514 BABOROWO
 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu